System call center – dlaczego potrzebny w firmie?

System call center – dlaczego potrzebny w firmie?

0 1718

System callcenter to rozwiązanie przede wszystkim dla tych firm, które cenią sobie dobry kontakt z klientem, które chcą dbać o swój wizerunek – dla firm wymagających i nowoczesnych. Innowacyjne systemy zapewniają obsługę nie tylko połączeń przychodzących, realizację telefonicznych kampanii marketingowych, a także sprzedażowych, ale również obsługę zgłoszeń mailowych i sms.  To wszystko sprawia, że firma staje się przyjazna dla klienta i działa znacznie sprawniej.

Dlaczego potrzebny?

System call center potrzebny jest firmie z wielu powodów. Jednym z nich jest zwiększenie dostępności klienta do firmy. Bardzo często bowiem okazuje się, że klient nie może dodzwonić się do konkretnej firmy, ponieważ centrala przełącza go do osoby, która w danym momencie nie jest w stanie odebrać połączenia (np. obsługuje klienta). Zdarza się, że dzwoniących irytuje długie czekanie lub sygnał zajętości i rezygnują z kontaktu z firmą. System ten pomaga również zwiększyć wydajność, a przede wszystkim dokładność pracy. Jeżeli centrala telefoniczna przekazuje rozmowę do pracowników, Ci nie mają nawet możliwości na zrobienie czegokolwiek pożytecznego w pracy, ponieważ wciąż muszą odbierać dzwoniące telefony. Kiedy, z różnych przyczyn tego nie robią, może to skutkować nieprzyjemnościami na linii – pracownik – szef. System call center posiada również zaawansowane algorytmy, dzięki którym wykonywanie telefonów przestaje być problemem w sytuacjach powtarzalności. O co chodzi? Z tym problemem borykają się firmy i instytucje (firmy windykacyjne, firmy komunikacyjne), które wykonują wiele telefonów do tej samej osoby, a ta prosi np. o rozmowę w innym terminie. Pracownik nie musi już ręcznie wybierać numerów – wszystko robi za niego system.

Praca z call center – co jest potrzebne?

Aby można było wykorzystywać call center, musimy spełnić kilka wymagań. Konieczne potrzebne będzie:

  • łącze internetowe 170 kbps download/110 kbps upload dla każdego z użytkowników systemu,
  • konfiguracja sieci,
  • przeglądarka internetowa Firefox 33, Chrome 38 lub wyższe dla konsultantów,
  • programy: jawa w wersji 7,
  • telefon IP z obsługą SIP (w przypadku użycia telefonów sprzętowych)
  • słuchawki z mikrofonem (w przypadku użycia softphone)

Podobne

0 532

0 1454

Brak komentarzy

Leave a Reply